Customer reviews from cafeappliances.com
Caf - 36 in. Wide 22.3 Cu. Ft. 4-Door French Door Counter-Depth Smart Refrigerator with Convertible Drawer with Soft Freeze - Matte Black
Average customer rating
4.3 out of 5
4.3
(625 Reviews)
Open Ratings Snapshot
Rating breakdown 625 reviews
5 Stars
407
4 Stars
115
3 Stars
28
2 Stars
27
1 Star
48
86%of customers recommend this product. 
(
379 out of 443
)
Best Buy Privacy Policy
Customer Reviews for Caf - 36 in. Wide 22.3 Cu. Ft. 4-Door French Door Counter-Depth Smart Refrigerator with Convertible Drawer with Soft Freeze - Matte Black
Customer Rating
5 out of 5
5
Beautiful premium Fridge
on November 1, 2022
Posted by: Jay61
from Venice, Florida
We are very happy so far with our new Cafe refrigerator. It is beautiful to look at from the outside and inside. Everything was in good working order when installed and continues that way for the past month. Love how the water and ice are in the door allowing the whole inside to be used for food. Inside lighting is stunning!
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
5 out of 5
5
Excellent Early Experience
on October 29, 2022
Posted by: Low Roller
from Virginia
Highly satisfied with unit's performance, appearance, functionality, and trouble-free operation so far.
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
5 out of 5
5
We love it!
on October 22, 2022
Posted by: valleyvillage
from 91607
This counter-depth model was a lifesaver as it fits perfectly inside our condo's kitchen. No external handles means we are able to open both doors at least 90 degrees even though one side is close to a wall. Only complaint is that the left door is quite heavy as it holds the ice maker, so it sometimes slams shut, which is not ideal. Otherwise, we love it!
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
5 out of 5
5
Love the easy to clean surface
on October 19, 2022
Posted by: Harlequin
from Houston
Less than a month, but I love the easy to clean surface. Space inside is great. Love that it has two drawers in the frig area so I only have to open one side to access a drawer.
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
1 out of 5
1
Bad product
on September 30, 2022
Posted by: Spersaud
nightmare product this is my 4th cafe item, The following damage is currently to my cafe refrigerator came with •dent in front door/scratches •loose ball bearings •freezer drawer shifts/shakes when opening •interior scratches •damaged interior bins •missing removable grey liner mats as STATED ON THE FEATURES. Poor product not worth the price tag.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from cafeappliances.comBy Pablo@Café, Café Appliances, October 3, 2022
Hello - we're very sorry you had to experience this situation with your refrigerator. We know this isn't ideal, and we completely understand your frustration. Please know we will share this feedback with the appropriate teams for future consideration and improvement.

We noticed that there is an existing case regarding this situation, and we're confident that your case manager has provided the best assistance and resolution possible.

Please know you can always reach out to your case manager with any questions or concerns, but we're also available on social media if we can provide additional assistance.
Take care.

Pablo@Café
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
1 out of 5
1
Beautiful, yet massively flawed
on September 14, 2022
Posted by: Jtmahoney
from Colorado
Had this unit for 12 months. Gorgeous fridge, but the actual temperature it runs at is way off. The snack draw is useless. The unit runs anywhere between 5 and 10 degrees colder than set. After utilizing 3x different thermometers to verify, I can say this is an accurate takeaway. Countless drinks have exploded, even setting the unit to its highest "wine" setting.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from cafeappliances.comBy Sydney@Café, Café_Appliances, September 15, 2022
Hello, thank you for reaching out to us. We are so sorry to hear that you've been experiencing issues with the temperature in your refrigerator. We know how important it is to keep your food and drinks at an optimum temperature and we completely understand your frustration.

We recommend taking a look at this troubleshooting here: https://products.geappliances.com/appliance/gea-support-search-content?contentId=23002

If these tips do not help to resolve the issue, service may be necessary. You can schedule service by calling 1-800-432-2737 or online here: https://www.cafeappliances.com/support/schedule-service

We hope this helps, and again, we're so sorry that you've lost some of your drinks due to the unit not reaching the set temperature. Please let us know if you have any additional questions - Sydney@Café
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
1 out of 5
1
Died on day
on September 11, 2022
Posted by: Hot Fridge
from Frederick, MD
Compressor puked out on day 3 after installation. Fan is dead. Freezer won’t freeze. Rest barely holding…of course on a Saturday so no help available. DO NOT BUY this gigantic pice of trash of a fridge. Also, can’t fit a standard gallon milk jug between the shelves toward the back without adjusting to useless configuration of rest of shelves or using the front part on the sliding shelf, this rendering anything in the back of it as difficult to get out. Poor design of storage space. Regret ever considering.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from cafeappliances.comBy Shayla@Café, Café_appliance, September 15, 2022
Hello - Thank you for taking the time to write a review. We regret to hear that the compressor failed after three days, and you can't fit a standard gallon milk jug between the shelves without adjusting the shelving. We understand how frustrating that would be, and we apologize for the inconvenience this has caused you. We strive to provide the best ownership experience possible and would love to help.

Please know there is a five-year warranty for any part of the sealed refrigerating system (the compressor, condenser, evaporator, and all connecting tubing) which fails due to a defect in materials or workmanship. There is also a limited one-year warranty on any part of the refrigerator.

We recommend taking advantage of the warranty and scheduling service so a technician can diagnose and repair your unit. You can schedule service by calling 1-800-432-2737 or online here: https://www.geappliances.com/ge/service-and-support/service.htm. We're confident they will get your fridge up and running in no time.

We aim to have the best quality possible and will be sure to share your review with our product development team for any improvements necessary. Again, we apologize for this experience. Please contact us directly if you have any questions or concerns. Best regards, Shayla@Café

Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Customer Rating
5 out of 5
5
Beautiful!
on August 31, 2022
Posted by: Leesers
from dallas, tx
Beautiful front and inside! The light wall in the back is so unique and such conversation starter! Friends love the design... envy of the neighborhood!
Written by a customer while visiting cafeappliances.com
Showing 601-608 of 625 results 
<< 1 ... 74 75 76 77 78 79 >>