My federal tax was not submitted by you, it needed a password that I did not remember.
Response from HRBlockBy Eva, Social Media Department, March 20, 2026
Thank you for taking time to provide a rating! We’d like the opportunity to work with you to address any concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
The program on Windows 11 will not update, either automatically or manually or by downloading from the website. I can't efile because of it. I'm having to print out everything and mail it in. Very unhappy. I've used TaxCut for years and never had this problem or any other.
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 17, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize that you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
Have used H&R software for over a decade. Easy to use. My only complaint is that on a rare occasion it asks the user to look up something in the prior yr’s return instead of moving the information into the current yrs software algorithm
Pros: Easy to prepare
Value
5
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 17, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback!
I had many problems with the program crashing (closing unexpectedly) when I would try to do the same things (import my w-2 and go to a specific part of the interview). Unfortunately that was still not functional in March, and the tech chat was unhelpful.
Cons: Time consuming, Hard to prepare, Hard to import documents
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 17, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize that you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
The software is too expensive for someone who has been using it for over 15 years.
No, I would not recommend this to a friend.
Value
3
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 17, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize that you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
I used Turbo Tax for years. Then due to a bug in Turbo Tax I could not e-file my tax return. I had to print and mail my income tax return. Since then I have used H & R Block software to do my income tax.
Pros: Maximizes refund, Easy to import documents
Value
4
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 17, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback!