Good tax program that needs some improvements to make it outstanding. The CA state tax form does not include the CA 568 in the Premier version for filing the very common single entity LLC. The advertisement implies that the Premier version will handle it. Business version, however, refuses to handle single entity LLC. So, the user must manually fill out this form.
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
We appreciate your time in sharing this with us! Please feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can help to make you have a 5-star experience. Your feedback is important to us!
We've used your software for our taxes for the last seven years. This year everything went smooth and we submitted and we owed money, which we had anticipated. We made payment when we filed and thought we were done. We just received a second bill from the IRS stating we "miscalculated your estimated tax penalty". We have always relied on your software to give us a correct calculation of taxes and penalties owed, this year it was a mistake. It is not a huge amount and we've made the payment, but wondered how many others using your tax software found themselves in the same place we are at.
Value
4
Response from HRBlockBy Abbie W, Social Media, May 11, 2026
Thank you for your feedback! Your voice is heard and we appreciate knowing how we can make your experience better. Feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can assist in any way.
I find the product very easy to use for filing our taxes.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
4
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. If we can help in any way, our support team is here for you at 1-800472-5625. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback!
Good app for the price with some improvements, but still has some old problems still popping up.
Pros: Easy to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
We appreciate your time in sharing this with us! Please feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can help to make you have a 5-star experience. Your feedback is important to us!
Mostly functional but "take me to" stopped working and there are several places you tell me to find a form and fill it out without assistance, not good.
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
We appreciate your time in sharing this with us! Please feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can help to make you have a 5-star experience. Your feedback is important to us!
I am actually Jacquelynn. I used the program and it was efficient and helpful. I put my husband first. I love that answers could be found within the software.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Fast
Cons: Time consuming
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
We appreciate your time in sharing this with us! Please feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can help to make you have a 5-star experience. Your feedback is important to us!
Been a user of the software for over 10 years. Not easy to use and the AI help is pointless. Does not do a good job at explaining fields or questions that may be confusing to filers. Had to use outside chat agents to get clear advise on what to fill out. The connection to banks for import is inconsistent, wasted a lot of time.
Cons: Time consuming, Hard to prepare, Hard to import documents
Value
2
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Not having form 8911 cost me $300. I checked turbo tax, and it looked like they had said form.
Cons: Doesn't maximize refund
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.