It doesn’t seem to work particularly well on MacOS. I have to use a much older version of MacOS with it. It simply won’t install on MacOS Sequoia (I don’t have any other platform like windows, so I can speak to its performance on other any other os.) The updates were finicky and required a restart, though that’s not clear; no prompt to restart. One shouldn’t have to restart a machine for a simple application update in 2026.
I would recommend this to a friend!
Value
1
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, May 7, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
Difficult to navigate and understand, but got the job done. Will be switching back to TurboTax next year
Pros: Easy to import documents
Cons: Time consuming, Doesn't maximize refund, Hard to prepare
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Generally ok however leaves users on their own to figure out K-1’s. Negatively surprised it cannot link to Northwestern Mutual Investments for automatic download, requiring manual download.
Pros: Easy to prepare
Cons: Hard to import documents
No, I would not recommend this to a friend.
Value
4
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, May 7, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
We have been using H&R Block Tax Software for 7 years now and it has been essential in getting our yearly income taxes filed timely. Once you have all your supporting information organized and summarized, it is very efficient to complete the federal & state returns. Thank you!
Pros: Easy to prepare, Easy to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, May 7, 2026
We’re so happy to hear you had a great experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback.
Issues with undoing or going back & changing selec
on May 7, 2026
Posted by: Overclocked
from Wi
Verified Purchase:Yes
I had issues when trying to determine if a scenario applied in many cases related to business or new deductions. When you go forward and make selections & determine they don't apply or are running a future scenario, you can't undo then & this leads to errors on checking. There needs to be a clear scenario button for the current page you are working on. I'd hate to redo my taxes more than once.
Value
4
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, May 7, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
We have been using H&R Block for several years now. It is very intuitive, guides you through the process, and offers additional information if you have questions about whether something applies to you.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, May 8, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. If we can help in any way, our support team is here for you at 1-800472-5625. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback!
I’ve been using this software for years. It’s static and fine for simple returns but doesn’t lend its self to various scenarios (-filing jointly v separate…).
Cons: Doesn't maximize refund
Value
3
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, May 7, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.