Fairly simple and straight forward to use. I found the accuracy check feature annoying and disconcerting. Repetition of information to verify needles
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 30, 2026
Thank you for taking time to provide a rating! We're happy to see that you had a fantastic experience. We appreciate your business and look forward to seeing you again next tax season!
I have been using this tax software for multiple years. I find that it meets all my self-employment needs and is very affordable when bought on Black Friday. I see no reason to use any other tax software.
Pros: Easy to prepare, Easy to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, March 28, 2026
We’re so happy to hear you had a great experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback.
The software takes considerable amount of time to get accustomed to using it.
It would be nice if it would proforma as completely as it does in TPS used in the tax offices.
Pros: Easy to prepare
Cons: Time consuming
I would recommend this to a friend!
Value
4
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 30, 2026
Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you had a positive experience at H&R Block. Your feedback is valuable to us, and we're glad we could meet your expectations. We can't wait to see you again soon!
H&R Block for MAC does well except for Printing Re
on March 28, 2026
Posted by: tausc
from Elverson, PA
Verified Purchase:Yes
I have been using H&R Block software for many years. The program is very easy to follow and allows tax filing to be very easy.
The reason for 4/5 stars is due to printing the tax returns. The MAC H&R Block software does not allow printing to occur normally. I even tried print to PDF and the PDF file printing is still messed up. Please fix this issue!!!
Pros: Easy to prepare, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, March 28, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. We appreciate your business, and thank you for the valuable feedback!
was glad that h and r supported win 10. had some initial problems getting started with the program. after some stressful times getting things to work was able to complete taxes. will i use h and r next tax season. a year away so we will see
Pros: Maximizes refund
Cons: Hard to prepare
I would recommend this to a friend!
Value
2
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, March 28, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
I always use this software. Some of the topic explanations in the 2025 version were a bit hard to grasp. Otherwise, I got my taxes completed and am getting a nice refund!
Pros: Maximizes refund, Easy to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, March 28, 2026
We’re so happy to hear you had a great experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback.