Customer Reviews for Ninja - Thirsti Sparkling & Still Drink System - Black
Customer Rating
1
Quit working after 1-year warranty expired
on October 15, 2025
Posted by: GregW
Gender:Male
I loved this machine when it worked — the concept and convenience are fantastic. Unfortunately, just after the 1-year warranty expired, one of the flavour cartridge dispensers stopped working. After reading through other reviews, it seems this is a common issue.
When I contacted Ninja support, they offered only a 30% discount on a replacement machine. That’s disappointing for a product that clearly has a recurring design flaw. Ninja should stand behind their products beyond the basic warranty, and retailers should reconsider selling an item in their stores with known reliability issues.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from sharkninja.comBy SharkNinja, October 15, 2025
Hi Greg, Thank you for taking the time to share your experience with the Thirsti. We’re truly saddened to hear that one of the flavor cartridge dispensers stopped working shortly after your warranty expired. We understand how frustrating this must be, especially when you’ve enjoyed the product and its convenience. Feedback like yours is incredibly valuable, it helps us identify areas for improvement and better support our customers. While our standard warranty policies are in place to ensure consistency, we recognize that every situation is unique. We’d love the opportunity to take a closer look at your case and see how we can make this right. Please reach out to our Customer Support team at 1-800-365-0135 with your reference number or details of your previous interaction. We’re committed to standing behind our products and continuously improving based on customer feedback like yours.
We bought this a year ago and it was fantastic, however it now no longer works due to a design flaw. Based on online message boards this is a common issue but ninja will not help fix. Do not buy this product unless you want to fix yourself in the future
No, I would not recommend this to a friend.
Response from sharkninja.comBy SharkNinja, September 27, 2025
Hi Kristina, Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear about the issue you've encountered. After reviewing your case, it appears the warranty had expired, which is why we were unable to cover the cost of the replacement. If you have any further questions or need assistance, please contact our Customer Service team at 1 800 365 0135. Monday to Friday 9am to 9pm EST Saturday 9am to 6pm EST Kind regards, Ninja Kitchen
Awesome product but not all that is listed is included in the starter box. Missing 2 more flavors. Machine runs really well and flavors are great for adults and kids alike.
I would recommend this to a friend!
Response from sharkninja.comBy SharkNinja, July 15, 2025
Hello,
Thank you for taking the time to leave a review.
Sounds like you’re loving your Thirsti! We're so sorry to hear that some Flavored Water Drops were missing from your box. If you still need assistance with this, please reach out to our team by phone at 1-800-365-0135, we'd be happy to look into this for you.
The Ninja change up is frustrating! This was my 3rd purchase of Ninja thirsti as I love and addicted to the product, which is why I have purchased them for my vacation rentals and home property. I was a bit shocked to learn that the packaging has changed to only one water holder and 2 pods - of course the pods are a cola and lemonade that I wont ever use. my previous purchase provided 2 water holders and 4 pods that I actually would use. Sorry Ninja - perhaps if I had paid attention I would have realized the product accessories had changed so my bad. Still disappointed . Love the thirsti system
Response from sharkninja.comBy SharkNinja, June 24, 2025
Hello, Thank you for taking the time to leave a review.
We're so sorry to hear that you aren't happy with your Ninja Thirsti. We will absolutely share your feedback with the relevant teams for consideration on future products. If you need any help with your product, please don't hesitate to reach out to our team by phone at 1-800-365-0135.
Honestly, bought this about 1.5 years ago and used it only once every week. During the first 6 months it stopped spewing flavor. Got a replacement under the 1 year warranty. Then didn’t take the new one out of the box until a month ago…. And big shocker, won’t spew out ANY flavor. I have tried EVERYTHING ninja recommended and now my 1 year warranty is up. I have purchased so many new CO2 cannisters and 50+ new flavors to add to my debt with ninja. None of them work. Instead I’ve ALWAYS had to squeeze flavor from the packet into my kids soda water. Do NOT recommend to anyone. Waste of money
Response from sharkninja.comBy SharkNinja, June 17, 2025
Hello Kendell, Thank you for taking the time to leave a review.
We're so sorry to hear that you were having trouble with your Ninja Thirsti. We will absolutely share your feedback regarding the warranty policies with the relevant teams internally. If you need any further assistance with your product, please don’t hesitate to reach back out to our team at 1-800-365-0135.
I got a Ninja Thirsti for my birthday. I have been drinking water with flavor drops for ages and tried some Ninja flavors by hand first so I knew id at least like it. The carbonation is a game changer. Easy to use, easy to clean, and gives me so many options. I honestly like the cola flavor more than diet colas(it came with it or i might never have tried it), sparkling lemonade is amazing(the same and i ordered more), watermelon/lime on a hot summer day(also ordered more), cant wait for the other flavors I ordered to show up(root beer, lemon lime, raspberry, mango, peach). Hot tip, you can buy other water drops and use empty containers to make your own creations, only way I know to get vanilla as an addon! Great product