Customer Reviews for OtterBox - Symmetry Series 360 Elite Folio Tablet Case for Apple iPad Pro 11" (4th gen, 3rd gen, 2nd gen, and 1st gen) - Scholar Grey
Fits perfectly, looks great and provides good protection. Only issue is that the cover seems a little looser and too flexible in the hinge area than older models.
Sturdy Case but Collapses Frequently When Standing
on December 3, 2023
Posted by: David Roys
Verified Purchase:Yes
A sturdy case, well designed. Apple Pencil holder works perfectly. However, case falls over very easily making it frustrating in stand mode. I cannot recommend this case.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, December 4, 2023
Hello, David! We are so sorry to hear you are experiencing issues with the stand portion of your iPad case. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
The overall aesthetic is nice, but it certainly is not as durable as anticipated. I used this case for a few months but the compartment for pen came of track. Without the pen holder this case loses the functionality component that sets it apart from others. If you’re looking for a sleek case with a pen holder, I do not recommend this case because the construction of the pen compartment is lacking.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 30, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you experienced an issue with the pen holder portion of this case. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
Nice case but Apple Pencil holder often falls off.
on October 21, 2023
Posted by: FleurzyG
I have had the new iPad and its Otterbox case for about a month. The case itself is well constructed, good looking and seems to protect the iPad well. The Apple Pencil holder tray is a great concept but is held on by small magnets which are not strong enough to prevent the pencil holder from frequently becoming unseated or falling off when bumped even lightly in the open position. This is a annoying although the pencil holder is easily placed back in position.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 23, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you experienced an issue with your case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
In less than a year the edges started separating and now it is hardly the case I purchased. High price for a piece of junk. Very disappointing.
Response from otterbox.comBy Customer Service, September 26, 2023
Hello! We apologize that you have experienced an issue with your Symmetry Series 360 Elite case separating. We have a great warranty and we would be happy to get you a new case via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
Liked the light weight….and the pencil storage and charging feature. However, the stand fails routinely. I loved the pencil holder and charging capability. HOWEVER, the pencil holder has fallen off and impossible to reattach it. I see that this seems to be a a complaint by many other users. There is obviously a design flaw that needs to be corrected. Is there a new version available that solves this issue?
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, September 1, 2023
Hello! We apologize that you have experienced an issue with the pencil holder portion of this case. We have an amazing warranty and would be happy to replace your case via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
I received a warranty replacement case, which is a different revision to my old one. The old one was fine, but this new revision (appereantly V2?) absolutely sucks. The screen sits at an uncomfortable angle, and in normal use the iPad tips over often due to the magnet failing. Can't recommend this case.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, August 11, 2023
Hello! We apologize you are having frustration with various aspects of your warranty replacement case. If you are experiencing issues with the magnet not working as it was designed, please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with that situation.