The back broke within the first 3 days of use—horrible design.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 24, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
The pop out in the back doesn’t always go back in. It seems to be malfunctioning
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 24, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
It’s less than a month old and the back pop socket design is already broken.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 24, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
I have solely purchased otter box products for years now - and this holds to the same quality I have always loved from them! I love how this protects my phone. This new ‘holder’ on the back is interesting - it works well and I love that it lays flat. Only suggestion I have is for it to be 1/2” lower - it would accommodate reaching some screen area while holding with one hand a little better - and would keep fingers easily out of the way of the camera (I have seen my fingers in too many pics while I’m getting used to this - I feel it’s too close to the camera). Overall great product though and I would purchase again :)
Finger hold is very uncomfortable. The clip doesn’t stand up the phone, and the clip and finger strap broke after 2 weeks.
I would recommend this to a friend!
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 19, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this! Just for clarification to avoid future frustration, the grip portion of the case is not intended to function as a stand.
The case itself is fine, nothing special. I really liked the idea of OtterGrip, but it just doesn’t function well. It gets stretched out quickly and doesn’t stay all the way down.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 18, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
I am very disappointed. I’ve had OtterBox cases for years and loved them, but this one is terrible quality. The holder on the back broke after only a couple weeks of use.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 18, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!
The holder to hold your phone broke within a week. Cheaply made.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from otterbox.comBy Customer Service, October 17, 2023
Hello! We are so sorry to hear that you have experienced an issue with the grip portion of the OtterGrip Symmetry Series case. We have a great warranty, and we would be more than happy to get you a new product via warranty replacement. Please give our CS Team a call at 1-855-688-7269 and we are happy to help with this!