Customer Reviews for Black+Decker - Plastic Juicer 32 oz - White
Customer Rating
5
Electric juicer from Black and Decker, works!
on April 7, 2024
Posted by: doubleM
from Scottsdale, AZ
Gender:Male
[This review was collected as part of a promotion.] Black and Decker's 32 oz juicer makes juice from lemons, oranges and grapefruits easy and clean. Other fruits will work too. The juicer is easy to use, clean and store. It's components come apart easily and the pitcher stores juice until you need it or can be put into a larger pitcher. Great product, highly recommend it!
This is actually the second Black and Decker juicer that I've bought. The juicer works very well, but it has one small design flaw. There's a
This is actually the second Black and Decker juicer that I've bought. While using the first juicer, I was attempting to unlock the carafe from the base, and the handle snapped off. There is an apparent design flaw with the two slots that lock the carafe in place, and it occasionally gets stuck. Therefore, I would advise not grabbing the carafe by the handle to twist it off. Otherwise, the juicer works great!
I would recommend this to a friend!
Response from blackanddeckerappliances.comBy Michelle, Consumer Service, March 29, 2024
Thank you for providing your feedback regarding your Black+Decker Citrus Juicer. I’m sorry to hear of the trouble you experienced with your original juicer's container, but I’m happy the replacement is working out well for you. I’m confident the new unit will continue to provide excellent performance, but should you need any further assistance, please contact us at youropinionmatters@spectrumbrands.com and reference 42458369 so that we may better assist you.
[This review was collected as part of a promotion.] This juicer has plastic tabs which broke on first use. Attempts to order parts were futile. Attempts to register product and open an account were also frustrating. Poorly thought out design and even worse website.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from blackanddeckerappliances.comBy Michelle, Consumer Service, February 29, 2024
Thank you for providing your feedback regarding your Black+Decker Citrus Juicer. I’m sorry to hear that of the experience you had with your juicer and with registering your product. We do recommend holding onto your receipt for the warranty period. I'm also happy to advise you that we do have a part on order to send out to you under the two year warranty. If you have any further questions or concerns, please contact me at youropinionmatters@spectrumbrands.com and reference ID number 42448773 so that I may better assist you. We look forward to hearing from you.
I bought this Wirh a thought of it’s probably not going to work. I love lemonade but it’s a pain to make. But not anymore. When I opened the box ane set the juicer up which was also very easy. The ease of juicing the lemons was wonderful. The juicer gave me all the juice from the lemons. BD juicer has claimed a place on the valuable much sought after counter space. Thank you foe such a great product.
[This review was collected as part of a promotion.] I just got this juicer and I love it. I had fresh orange juice within 10 minutes. I was wondering ...why didn't I buy this sooner.
I would recommend this to a friend!
Response from blackanddeckerappliances.comBy Jim, Customer Service, March 24, 2023
Thank you for your feedback. I’m so glad to hear that you’re happy with your Black+Decker citrus juicer. Your product is also backed by great support, so feel free to contact us if you have any questions or need any assistance. Our goal is to provide products with outstanding features and value, and your feedback will help our product development teams with this initiative. If you need any further assistance, I’d be happy to help! Please contact us at youropinionmatters@spectrumbrands.com and reference 42334562 so that we may better assist you.
Everything good about this juicer, but electrical cordEverything good about the juicer crept the electric cord. Nice it can wrap around the bottom of the juicer but the prongs will not fit into the area it should go. So, you still have a portion that will have to be tied off…
Response from blackanddeckerappliances.comBy Michelle, Consumer Service, March 1, 2023
Thank you for offering your feedback regarding your Black+Decker Citrus Juicer. I'm sorry to hear that you were somewhat disappointed in the design of the plug, but I'm glad it has been operating properly. I want to assure you that we proactively monitor feedback from consumers like you to drive continuous improvement into our products, and your comments and experience will be shared with our Quality and Engineering Team. I'm confident your new juicer will provide excellent performance, but should you ever need assistance with it, I'd be happy to help. Please contact us at youropinionmatters@spectrumbrands.com and reference ID number 42327352, so I can address any of your concerns.
I bought this juicer TODAY! I juiced an entire box of Honeybell oranges and this little machine just kept spinning! I love the ease of just pressing to activate and the large reservoir. The pour sout is a nice width and shape so no juice tried to over pour out. My favorite FAVORITE thing about it is the double tap to reverse the spin! This helps get all the extra juice out of the remnants and it works wonderfully! I did the whole box and my hands and wrists, I have arthritis, felt wonderful! Great mother, Great design!