I’m usually very happy with H andR Block however this time I have been waiting to file because the program says they don’t have a current form for vehicle mileage deduction. I have been waiting for a while with no update
Pros: Easy to import documents
Cons: Hard to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
3
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for bringing your experience to our attention. We're disappointed to learn that we didn't meet your expectations during your recent visit. Ensuring customer satisfaction is our top priority, and we're eager to address any issues you encountered. Please contact our support team at 1-800-472-5625 so we can assist you further.
Software worked perfect, imported financials and everything worked great. About 90 minutes to complete and verify and send to IRS.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that you had a great experience. Your feedback is important to us, and we appreciate your business. Thank you for sharing your positive feedback with us!
it did everything I needed. Not complicated to use. affordable
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that you had a great experience. Your feedback is important to us, and we appreciate your business. Thank you for sharing your positive feedback with us!
I am very happy with the step by step instructions. There is an easy flow process. I have been using this for years and on auto renewal. My information transfers each year.
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that you had a great experience. Your feedback is important to us, and we appreciate your business. Thank you for sharing your positive feedback with us!
Im not crazy about the AI. Most of what I asked AI, it couldnt provide me with an answer.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
Cons: Hard to import documents
Value
5
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that you had a great experience. Your feedback is important to us, and we appreciate your business. Thank you for sharing your positive feedback with us!
First time I was disappointed with your software. I had to go to the IRS website and print worksheets and try to figure out how to fill them out. I know other people that use a different software and all they had to do was plug a number in and their software computed everything. Next year I think I'll be buying TurboTax.
Cons: Time consuming, Hard to prepare
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for bringing your experience to our attention. We're disappointed to learn that we didn't meet your expectations during your recent visit. Ensuring customer satisfaction is our top priority, and we're eager to address any issues you encountered. Please contact our support team at 1-800-472-5625 so we can assist you further.
I FIND THIS TAX PROGRAM TO NOT BE USER FRIENDLY, ITS HARD TO NAVIGATE.
Cons: Hard to prepare, Hard to import documents
Value
4
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for bringing your experience to our attention. We're disappointed to learn that we didn't meet your expectations during your recent visit. Ensuring customer satisfaction is our top priority, and we're eager to address any issues you encountered. Please contact our support team at 1-800-472-5625 so we can assist you further.
The interview program makes it easy to enter data, but as with anything, it is valuable to review the results (mostly because you missed entering somethig).
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, February 27, 2026
Thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that you had a great experience. Your feedback is important to us, and we appreciate your business. Thank you for sharing your positive feedback with us!