Customer reviews from HRBlock
H&R Block - Tax Software Deluxe + State 2025 PC/Mac [Key Card] - Windows
Average customer rating
4.4 out of 5
4.4
(149,298 Reviews)
Open Ratings Snapshot
Rating breakdown 149,298 reviews
5 Stars
97,782
4 Stars
28,061
3 Stars
10,438
2 Stars
5,408
1 Star
7,609
85%of customers recommend this product. 
(
52,680 out of 61,821
)
Best Buy Privacy Policy
Customer Reviews for H&R Block - Tax Software Deluxe + State 2025 PC/Mac [Key Card] - Windows
Customer Rating
5 out of 5
5
Easy tax filing
on March 4, 2026
Posted by: Steve 1957
from Hannibal, MO
Verified Purchase:Yes
Easy to follow step by step instructions. Enter everything correctly on my end and the result is easy electronic filling.
Pros: Easy to prepare, Fast
Value
4 out of 5
4
Response from HRBlockBy Sydney, Social Media Department, March 4, 2026
We are so happy to hear about your positive experience! We appreciate your time & business and thank you for taking time out of your day to provide us with valuable feedback!
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
3 out of 5
3
Software error H&R Block apparently not interested
on March 4, 2026
Posted by: Disappointed 2026
from South Carolina
Verified Purchase:Yes
Have used H&R Tax software for years. This year I ran into a software bug and there was no way to report it. The AI & Chat process was useless. I'm disappointed in the customer interface. The issue was e-filing a South Carolina 2025 State return with a deceased partner on a joint filing. The program said it couldn't be done, but South Carolina law says differently. TURBO Tax does not have this issue. All I wasted to do was report the software error, but the corporate position does not appear interested in malfunctions within their software product.
Value
5 out of 5
5
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, March 4, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
4 out of 5
4
Solid option
on March 4, 2026
Posted by: Pat6767
Verified Purchase:Yes
It gave me a good refund and was thorough, the software itself though was not the most intuitive and you have no option of having a human help you out from what I saw. Solid option but you do need to comb through the actually paperwork and due more diligence compared to TurboTax, i did get a higher refund here though.
Response from HRBlockBy Sydney, Social Media Department, March 4, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
4 out of 5
4
Works well
on March 4, 2026
Posted by: Anonymous
from Vandergrift PA
Verified Purchase:Yes
This software does what it designed for. Ability to import financial data from different sources is extremely helpful.
Pros: Easy to prepare, Easy to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
4 out of 5
4
Response from HRBlockBy Sydney, Social Media Department, March 4, 2026
We’re so happy to hear about your good experience! We appreciate your time & business and thank you for the valuable feedback! Feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can assist in any way.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
4 out of 5
4
Great Software
on March 4, 2026
Posted by: cincy21
from Cincinnati, Ohio
Verified Purchase:Yes
I like how easy this software is to use and have been using it for several years now. My only reason for rating it 4 starts and not 5 is that the accuracy/form check can be a little confusing. For example, it wants me to select an option on a form without giving additional information that might help be determine the most accurate selection.
Pros: Easy to prepare
I would recommend this to a friend!
Value
5 out of 5
5
Response from HRBlockBy Sydney, Social Media Department, March 4, 2026
We’re so happy to hear about your good experiences! We appreciate your time & business and thank you for the valuable feedback! Feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can assist in any way.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
4 out of 5
4
on March 4, 2026
Posted by: Hobbytech
Verified Purchase:Yes
Works well but you need to search for the best price
Response from HRBlockBy Sydney, Social Media Department, March 4, 2026
We are so happy to hear about your positive experience! We appreciate your time & business and thank you for taking time out of your day to provide us with valuable feedback!
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
5 out of 5
5
Amazing
on March 4, 2026
Posted by: Anonymous
from Port St. Lucie, FL
Verified Purchase:Yes
Worked perfectly. Upon opening it finds last years filing and fills in name and address, etc., automatically. Just edit last years info and update with current details.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
5 out of 5
5
Response from HRBlockBy Sydney, Social Media Department, March 4, 2026
We’re so happy to hear about your good experiences! We appreciate your time & business and thank you for the valuable feedback!
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
2 out of 5
2
Importing 1099s form does not work
on March 4, 2026
Posted by: Boris2k
from Winter Springs Florida
Verified Purchase:Yes
I have been using H&R Block Deluxe for about 20 years. This year, I can't import 1099 forms from financial institutions. Bank of America Merrill Lynch is not on the list of importable financial institutions.
Pros: Maximizes refund
Cons: Time consuming, Hard to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
3 out of 5
3
Response from HRBlockBy Ashley, Social Media Department, March 4, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Showing 10785-10792 of 58248 results 
<< 1 ... 1347 1348 1349 1350 1351 ... 7281 >>