My e file was not accepted because the value for last year’s income they use to verify identity that the software autofilled was not correct. Then I corrected it and it was rejected again. So I printed everything and I am mailing it.
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for your feedback! Your voice is heard and we appreciate knowing how we can make your experience better. Feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can assist in any way.
Very comprehensive downloadable software. Price was right for Deluxe that does the same thing as online Premier version. I have to say the online version is more user friendly. Going "back" involves going back to the top tab instead of one step. I'll be using the online version next year or changing software providers.
Pros: Easy to import documents
Cons: Time consuming
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
I finished the taxes that I could, but had to wait 3 weeks to send in. Every time I tried to finish I kept getting that I had to keep waiting for a new update. This had to do with a form 5329 about minimum distribution.
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
One of the forms for residential energy credit has a software glitch. I found getting help on that form a little difficult I was not happy with the issue The form was telling me 2600 not 2000 which is the credit amt The third person was the most helpful.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund
Cons: Hard to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
H&R Block deluxe the best tax software Easy to use Stephanie by step instructions I wish you had more UPDATES.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
Cons: Time consuming
Value
5
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 13, 2026
Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you had a positive experience at H&R Block. Your feedback is valuable to us, and we're glad we could meet your expectations. We can't wait to see you again soon!
The final forms were not available until late February, which delayed filing. The AI help agent is just about useless and this years version couldn’t file my state returns electronically. The process of printing and filing by mail was very tedious. Overall, the process took too long.
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
I have used your product for years -- probably 20 or more -- and always been satisfied, but this year I have experienced THREE software bugs that have resulted in my own Federal return being rejected (Federal Form 1116 error), and a state return that I am preparing for my in-laws to produce incorrect results (H&R Block case #27369290).
The Form 1116 error is particularly irritating because it is clear from the immediate error report from H&R Block after the rejection that H&R Block knew about the software error before my return was submitted. If H&R Block knew that this error existed and that my return would be rejected, then why didn't you prevent me from submitting it until the fix was available?
For the Maryland errors, I have submitted (via the case) significant troubleshooting info, but I could have provided much more -- tax files (T25 files) that showed the erroneous results with trivial inputs. But it does not appear that you have any system in place to facilitate uploading that kind of supporting information.
Pros: Easy to prepare
Cons: Doesn't maximize refund
No, I would not recommend this to a friend.
Value
3
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for the valuable feedback. Our goal is to make your tax life easier, and we apologize you didn’t have a positive experience. We’d like the opportunity to work with you and make it right. If you could call us at 1-800-472-5625, our support team is ready to help.
I have used H&R Block software since 2002 and it has always been easy to use and guides you every step of the way.
Pros: Easy to prepare
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 13, 2026
Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you had a positive experience at H&R Block. Your feedback is valuable to us, and we're glad we could meet your expectations. We can't wait to see you again soon!