For the most part the software was easy to use, did require some trial and error to complete my return. Was disappointed that the Schwab interface did not recognize the Brokerage Composite 1099, i had to manually enter the information. I entered as two groups (short term & long term), not sure if that was ok, tax review showed no errors.
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 13, 2026
Thank you for taking time to provide a rating! We're happy to see that you had a fantastic experience. We appreciate your business and look forward to seeing you again next tax season!
I would like to see options in program to adjust the font …. Larger text, bold text etc.
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 13, 2026
Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you had a positive experience at H&R Block. Your feedback is valuable to us, and we're glad we could meet your expectations. We can't wait to see you again soon!
1 is not low enough. I used your software last year and said I would not use it again, Shame on me. Last year it did not correctly handle the $6000 reduction on my state for my withdrawal from my 40iK. same this year. Additionally, it would only import 2 of the 3 1099-R forms from my federal to my state. I could not even open the state form and enter the data manually.
Cons: Time consuming, Doesn't maximize refund, Hard to prepare
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Eva, Social Media Department, March 14, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
Your refusal to honor my pc loaded with Windows 7 forced me, after all these years, to use a borrowed machine to care for my taxes. No thanks H&R. You failed me! Next year I will look for something better than H&R.
Cons: Time consuming
No, I would not recommend this to a friend.
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for your feedback! Your voice is heard and we appreciate knowing how we can make your experience better.Feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can assist in any way.
Last years version was more used friendly, had some problems. last years version I would give it 5 stars why did you change??
Response from HRBlockBy Tra Social Media Team, March 13, 2026
Thank you for your feedback! Your voice is heard and we appreciate knowing how we can make your experience better.Feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can assist in any way.
Overall, I am satisfied; however, the import function needs improvement. If you import you should be able to verify and be done. Too many possible data verification errors and they are difficult to see from the import
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 15, 2026
We appreciate your time in sharing this with us! Please feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can help to make you have a 5-star experience. Your feedback is important to us!
Could use one more feature. Calculation of quarterly payments would be a great help.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
4
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, March 13, 2026
Thank you for taking time to provide a rating! We're happy to see that you had a fantastic experience. We appreciate your business and look forward to seeing you again next tax season!
Been using it for several years now and I am familiar with it. I like how it downloads last years data
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
4
Response from HRBlockBy Max, Social Media Team, March 15, 2026
We appreciate your time in sharing this with us! Please feel free to contact us at 1-800-472-5625 if we can help to make you have a 5-star experience. Your feedback is important to us!