Customer Reviews for 3M - Scotch Sharp Lines 0.94" x 60 yd. Medium Painter's Tape - Blue
Customer Rating
1
Doesn’t stick
on February 20, 2021
Posted by: Kforts
I within seconds of me putting the tape on the wall, it started to peel off. I had re-tape multiple times which took forever. I highly recommend not buying this product.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from scotchblue.comBy Scotch Painter's Tape, Social Care, February 22, 2021
Hello, thank you for taking the time to leave your review. We are sorry to hear of the trouble. We would expect the tape to stick to surfaces clear of dust and debris. We would appreciate the opportunity to discuss this with you and gather further details. Please connect with our team at 1-800-494-3552 Mo-Fri 8am-5pm CT. Thanks again, and we look forward to your call.
After much work measuring & taping the stripes, the tape pulled the paint off the wall. Old fashion masking tape worked just as well at a much cheaper price.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from scotchblue.comBy Scotch Blue , Social Care, February 22, 2021
Hello, thank you for taking the time to leave your review. Your experience is not what we would expect, and we would appreciate the opportunity to discuss this with you and gather further details. Please connect with our team at 1-800-494-3552 Mo-Fri 8am-5pm CT. Thanks again, and we look forward to your call.
[This review was collected as part of a promotion.] The tape adheres really well and gives you a nice straight line when needed, works well separating sheens such as in a kitchen to a dining area as long as the surface is clean then you're rockin' it!
“Sharp lines” is the world’s most incorrect statement. Worse than real painter’s tape. May as well have free handed the entire paint job.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from scotchblue.comBy Scotch Painter's Tape, Social Care, January 27, 2021
Hello, thank you for taking the time to leave your review. Your experience is not what we would expect, and we would appreciate the opportunity to discuss this with you and gather further details. Please connect with our team at 1-800-494-3552 Mo-Fri 8am-5pm CT. Thanks again, and we look forward to your call.
Works great if you like your new paint ripped off!
on January 23, 2021
Posted by: GlenbeulahGal
from North Fort Myers, FL
Gender:Female
If you are purchasing this tape in hopes that your new wall pain gets taken off when you remove the tape, this is great stuff! The wall paint was a month old. The tape was on the wall for three days. Normally I freehand but thought I would try taping to see if it was faster or sharper. When I removed the tape in several places (more than a dozen) on the painted drywall including some of the baseboards, the paint was removed too.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from scotchblue.comBy Scotch Painter's Tape, Social Care, January 26, 2021
Hello, thank you for taking the time to leave your review. Your experience is not what we would expect, and we would appreciate the opportunity to discuss this with you and gather further details. Please connect with our team at 1-800-494-3552 Mo-Fri 8am-5pm CT. Thanks again, and we look forward to your call.
Simply does not stick to the surface. Frustrating and irritating.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from scotchblue.comBy ScotchBlue Brand, Social Care, December 30, 2020
Thank you for taking the time to leave your review. We are sorry to hear you were unsatisfied with the product, and would love to gather some details about your experience. Please connect with our team at 1-800-494-3552 Mon-Fri 8am-5pm CT.
[This review was collected as part of a promotion.] I got a roll of this free from 3M to use and review. It was perfect timing since we were looking to paint a room in preparation of our third child coming. The ceiling didn't need to be done though so using this tape was perfect to keep the line neat and clean. It worked well and there was no bleed through.