Very good product. It is easy to use. I like the ability to download information from the previous year. I also like being able to directly download tax information from mutual fund companies.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
4
Response from HRBlockBy Abbie W, Social Media, May 6, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback!
I've been using you product since 2009. This is only the 2nd time I owed taxes. This is the first year you offered Electronic Funds Transfer which I went back and selected after I found out that paying by credit card would cost over two hundred dollars. After two weeks of waiting for the funds transfer I called the IRS and they advised me that there was never a ACH transfer request filed with my taxes. So now I have a penalty due (which they still have to calculate).
Pros: Easy to prepare, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
4
Response from HRBlockBy Maria, Social Media Team, May 7, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
E-filing is free for 5 returns, but submitting an extension is NOT free! Also, the program is sometimes cumbersome; it's hard to get back to an earlier screen.
Value
3
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, May 6, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
I neglected to record previous year state refund and had it corrected by the State Tax service. The package did not catch this error, in spite of it having been on my previous years filing with HR Block.
Pros: Easy to prepare
Cons: Doesn't maximize refund
No, I would not recommend this to a friend.
Value
3
Response from HRBlockBy Sierra, Social Media Department, May 6, 2026
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
i think this is my 15th straight year of using your product and as usuual I feel that it made completing my taxes easy and it is an effort that I have utmost confidence in. No hiccups with the program and entries. Ran through everything smoothly.
Pros: Easy to prepare
I would recommend this to a friend!
Value
5
Response from HRBlockBy Abbie W, Social Media, May 6, 2026
We’re so happy to hear you had a good experience. We appreciate your business and thank you for the valuable feedback!