Customer reviews from HRBlock
H&R Block - Tax Software Deluxe 2025 - Windows, Mac OS
Average customer rating
4.4 out of 5
4.4
(148,983 Reviews)
Open Ratings Snapshot
Rating breakdown 148,983 reviews
5 Stars
97,637
4 Stars
27,989
3 Stars
10,404
2 Stars
5,382
1 Star
7,571
85%of customers recommend this product. 
(
52,509 out of 61,607
)
Best Buy Privacy Policy
Customer Reviews for H&R Block - Tax Software Deluxe 2025 - Windows, Mac OS
Customer Rating
3 out of 5
3
Software easy to use, but online transmit issues
on April 18, 2024
Posted by: GL3818
from Chicago, IL
Verified Purchase:Yes
The software was easy to use. But when it came time to transmit my paperwork using the online method, there were major issues. I ended up sending my return in by printing and mailing (which cost me extra money and will significantly delay when I receive my tax refund).
Pros: Easy to prepare
No, I would not recommend this to a friend.
Value
3 out of 5
3
Response from HRBlockBy Social Media DepartmentApril 23, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
4 out of 5
4
Great experience, minus one star last year import
on April 18, 2024
Posted by: tombh
from Bloomfield Hills, MI
Verified Purchase:Yes
Would be a glowing 5 star review, ease of use, accuracy, optimised tax planning - EXCEPT until quite literally the 11th hour, it would not import their own return from last year, causing a great deal of manual re-importing and validation; to the point I even bought the TT product (but ended up filing with HRB).
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Fast
Cons: Hard to import documents
I would recommend this to a friend!
Value
5 out of 5
5
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
5 out of 5
5
So easy to use!
on April 18, 2024
Posted by: Mtodd24
from Richland, MI
Verified Purchase:Yes
I've used the H&R Block tax program for years and love it! It's so easy to use and walks you through all the steps.
Pros: Easy to prepare, Maximizes refund, Easy to import documents, Fast
I would recommend this to a friend!
Value
5 out of 5
5
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
3 out of 5
3
Tax Issues 2024
on April 18, 2024
Posted by: Upset 1
from Disputanta VA
Verified Purchase:Yes
I used this program for several taxes I do for the family. I was really very disappointed that your system crashed the last day. I also use TurboTax as I have a number of people in the family I do taxes for. I ended up having to use my last TurboTax to redo one of the forms I had originally tried to send through your system. Your product is ok but what a disaster on the last day of filing.
Pros: Maximizes refund
Cons: Time consuming
I would recommend this to a friend!
Value
4 out of 5
4
Response from HRBlockBy Social Media DepartmentApril 23, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
3 out of 5
3
Several glitches;
on April 18, 2024
Posted by: CWK1
from Portland
Verified Purchase:Yes
1) Both print and PDF formatted off the page; didn’t notice until after e-file submission to IRS. 2) Several amounts not carried forward from prior year return almost resulted in return errors not in my favor. Discovered during very careful review. 3) Inherited IRA RMD sections very convoluted and difficult to follow. 4) Had to manually override entries to claim donation of securities because some figures weren’t carried forward correctly. (The extent of the above issues have never been as much a problem during my prior usage of your software.)
Cons: Time consuming, Doesn't maximize refund, Hard to prepare
No, I would not recommend this to a friend.
Value
3 out of 5
3
Response from HRBlockBy Social Media TeamH & R BlockApril 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800- 472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
1 out of 5
1
Software wouldn’t connect to server
on April 18, 2024
Posted by: Ocruz210
from San Antonio, TX
Verified Purchase:Yes
I was able to generate my tax return but when it came time to efile, I kept getting an error that the software couldn’t connect to the server. I had to print and mail my return. Such a hassle.
No, I would not recommend this to a friend.
Value
2 out of 5
2
Response from HRBlockBy Social Media DepartmentApril 23, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
1 out of 5
1
Horrible staff up to fix your service issues
on April 18, 2024
Posted by: KWTex
from Tx
Verified Purchase:Yes
Horrible could not file taxes due to software issue.
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1 out of 5
1
Response from HRBlockBy Social Media DepartmentApril 23, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
2 out of 5
2
Worked fine until I tried to E-File
on April 18, 2024
Posted by: jsla
from Los Angeles, CA
Verified Purchase:Yes
I have previously always used TurboTax, but switched this year due to the H&R Block software being significantly cheaper. I was happy with the process of entering my tax information, but I was unable to file the evening of 4/14 or the morning of 4/15 and instead had to mail my return to avoid sending it late. This was very inconvenient and frustrating.
No, I would not recommend this to a friend.
Value
4 out of 5
4
Response from HRBlockBy Social Media DepartmentApril 23, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time.
We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Showing 23697-23704 of 58012 results 
<< 1 ... 2961 2962 2963 2964 2965 ... 7252 >>