Customer Reviews for H&R Block - Tax Software Deluxe 2025 - Windows, Mac OS
Customer Rating
3
Program Faked Itself Out - At My Expense
on April 15, 2024
Posted by: Anonymous
from Towanda, PA
I have bought this for years and it is generally pretty good and satisfactory. Today I electronically filed and kept getting a message saying they couldn't connect - first time ever. But I got an email saying it was filed and another it was accepted. Program shows not yet filed! Very unnerving!
Pros: Easy to prepare
Cons: Time consuming
I would recommend this to a friend!
Value
3
Response from HRBlockBy Social Media Department, April 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Written by a customer while visiting HRBlock
Customer Rating
3
Slipping in Performance
on April 15, 2024
Posted by: Anonymous
from Cleveland, Ohio
The software used to be 100% reliable and rock solid. There are lots of issues now, from loading problems, confusion over my purchase and purchase history in your system, errors with IRS making adjustments, not filing properly, lack of clarity with updates and overall clunkiness. . I don’t think I’ll be using this product in the future which is disappointing as I’ve used this for many years.
No, I would not recommend this to a friend.
Value
2
Response from HRBlockBy Social Media Department, April 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Completely unprofessional to have this issue (many folks reporting problems) and NO communication with users on status or advice
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Social Media Department, April 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
I have used this software for more than ten years. It is thorough and covers all aspects of my tax situation. It helps to avoid errors and keeps the user up-to-date on changes in the tax laws.
could not file on line ..kept getting errors.. even called and after 15 minutes just told her forget it I will just mail them...
No, I would not recommend this to a friend.
Response from HRBlockBy Social Media Department, April 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
If Your mortgage is sold during the year, the average daily balance used to calculate the mortgage interest exclusion will be double. Ex. a $250,000 actual mortgage will be calculated as $500,000.
Pros: Easy to import documents
Cons: Time consuming, Hard to prepare
No, I would not recommend this to a friend.
Value
1
Response from HRBlockBy Social Media Department, April 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
Works well except the feature 'choose a debit day'
on April 15, 2024
Posted by: tax_payer1
from Illinois
Verified Purchase:Yes
Chose the debit day, came out of my account too early, so now it cannot be trusted
Value
3
Response from HRBlockBy Social Media Department, April 18, 2024
Thank you for taking time to give us feedback! We apologize that your experience did not meet your expectations. At H&R Block, we strive to provide 5-Star customer satisfaction each and every time. We’d like the opportunity to work with you to address your concerns. Please contact our support team at 1-800-472-5625 at your earliest convenience.
I have been using H&R Block home software to prepare my taxes for years now. Never had a problem. I appreciate the ease at which taxes for both Federal and State can be completed.