Customer reviews from ATT.com
Apple - iPhone 17 Pro Max 256GB - Cosmic Orange (Unlocked)
Average customer rating
4.3 out of 5
4.3
(1,014 Reviews)
Open Ratings Snapshot
Rating breakdown 1,014 reviews
5 Stars
761
4 Stars
63
3 Stars
49
2 Stars
33
1 Star
108
81%of customers recommend this product. 
(
664 out of 823
)
Best Buy Privacy Policy
Customer Reviews for Apple - iPhone 17 Pro Max 256GB - Cosmic Orange (Unlocked)
Customer Rating
1 out of 5
1
I ordered online.
on May 4, 2026
Posted by: D Patterson
Verified Purchase:Yes
No advise or help was given
Response from ATT.comBy AT&T CARE - Andres, July 6, 2026
Hi there, D Patterson.
Thank you for sharing your feedback, and we apologize for the lack of guidance after placing your online order. We always want your transition to a new device to be as smooth and seamless as possible.

To help get you started with your new iPhone 17 Pro Max, you can find simple, step-by-step setup guides, data transfer instructions, and activation support at att.com/activations. If you run into any specific questions or need personalized help with your account, please reach out to our social media team through X (@ATTHelp), Facebook (AT&T), or Instagram (@att) so we can assist you directly.
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
1 out of 5
1
Worst service—nobody helped me, and they even too
on May 2, 2026
Posted by: Anonymous
Verified Purchase:Yes
Worst service—nobody helped me, and they even took 208 from my account.
Response from ATT.comBy AT&T CARE - Pablo, July 1, 2026
Hello Reyna. Thank you so much for reaching out and letting us know about your experience. We are so incredibly sorry to hear that we fell short with the support you received when purchasing your brand-new iPhone 17 Pro Max. It is so disappointing to feel left without help during an exciting order process, and we send our most sincere apologies for the stress this caused you.

At AT&T, we are fully dedicated to providing premium products, service, and support to all of our wonderful customers. We know we missed the mark this time, but we are completely ready to dive in, look into what went wrong with your order, and find the absolute best way to make things right!

To help us take that next step together, please feel free to share a few more details about your experience by visiting our AT&T Support Portal:

🔗https://www.att.com/get-support/

Or, if you would prefer a much faster response and some warm, personalized, one-on-one care, please send us a quick Direct Message (DM) on X, Instagram, or Facebook. We would absolutely love to chat with you and get this all sorted out right away!

Thanks so much for your patience, and thank you for being a valued part of our AT&T family.
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
1 out of 5
1
Very unprofessional
on May 1, 2026
Posted by: Scoop gee
from Florida
Verified Purchase:Yes
Couldn’t provide me on why I can’t proceed to purchase a phone
No, I would not recommend this to a friend.
Response from ATT.comBy AT&T CARE - Andres, June 25, 2026
Hello there.
Thank you for bringing this to our attention. We are very sorry for the frustrating experience you had while trying to buy your iPhone 17 Pro Max, and we apologize that you were not given a clear reason for the purchase block.

When an order cannot proceed, it is typically due to a temporary system processing error, an account verification requirement, or an eligibility update needed on the line.

We highly recommend reaching out to our official AT&T support team on social media where a representative can securely review your account standing and find the exact reason behind the purchase hold. Connect with our socials through:
• X (Twitter): @ATTHelp
• Instagram: @att
• Facebook: AT&T
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
5 out of 5
5
IPHONE 17 Orange
on April 29, 2026
Posted by: MSN FNP
from Steger, Il
Verified Purchase:Yes
I love my new phone. I love the color!
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
5 out of 5
5
New Upgrade was long overdue. It has been great!!!
on April 29, 2026
Posted by: Tom1234
from Burlington NJ
Verified Purchase:Yes
Great device! Birthday Gift
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
3 out of 5
3
Worst iPhone I’ve ever had!
on April 28, 2026
Posted by: Troy V
from Lufkin, TX
Verified Purchase:Yes
I have only used iPhones in the past with the exception of my first flip phone 26 years ago. I have always found that they are very user friendly. I am disappointed in this iPhone 17 Pro Max. It is clunky and slow. I also use speech to text all the time. It’s always worked great. On this phone it when using this feature my text messages come out incorrect. I’ve adjusted the settings and it doesn’t help.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from ATT.comBy AT&T CARE - Andres, June 12, 2026
Hello there, Troy.
Thank you for being a loyal iPhone user for so many years and for sharing your experience with the iPhone 17 Pro Max. We are very sorry to hear that this model feels clunky and slow compared to your past devices, and that the speech-to-text feature is not providing the accuracy you have always relied on. We understand how frustrating it is when a familiar tool stops working smoothly, and we want to help restore the user-friendly experience you expect.

Since adjusting your standard settings hasn't resolved the typing errors, we recommend trying a few targeted system refreshes:

• Reset Dictation Learning: Navigate to Settings > General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Keyboard Dictionary to clear out learned speech glitches.
• Update System Software: Ensure your software is fully up to date under Settings > General > Software Update, as minor bugs causing slowness are often resolved in the latest releases.

If the responsiveness and text features do not improve, we highly recommend connecting with the manufacturer through the official Apple Support Portal (support.apple.com) to run a hardware and diagnostic test on your microphones.
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
5 out of 5
5
17 pro max
on April 28, 2026
Posted by: Etii
from San Jose Ca
Verified Purchase:Yes
Great- Color, phone and camera
I would recommend this to a friend!
Written by a customer while visiting ATT.com
Customer Rating
1 out of 5
1
I am not satisfied with ATT
on April 28, 2026
Posted by: Anonymous
Verified Purchase:Yes
I returned this iPhone and you keep billing me!!
No, I would not recommend this to a friend.
Response from ATT.comBy AT&T CARE - Andres, June 8, 2026
Hello, Sheri!
Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration and stress caused by the ongoing billing after returning your iPhone 17 Pro Max.

We understand how important it is to have your account balance reflect your return accurately. Our goal is to ensure this is reviewed immediately so we can verify the return status of the device and resolve any incorrect charges on your statement.

We want to help correct this for you right away. Please reach out to our support teams through either of the methods below so a specialist can securely look up your account, verify your return receipt, and fix your billing:
📞 (800) 331-0500
🌐 att.com/support/wireless
Written by a customer while visiting ATT.com
Showing 201-208 of 1014 results 
<< 1 ... 24 25 26 27 28 ... 127 >>