Customer Reviews for Graco - Pack 'n Play Travel Dome LX Playard - Leyton
Customer Rating
2
Great at first…
on June 18, 2021
Posted by: CarAgui89
from Bethlehem, PA
We bought the pack and play in November 2020 with anticipation of a baby in January. When we started using it (in January), at first everything wa a great. We used it downstairs as a second changing table and recently our baby started using the actual mat area due to her fast growing.
Where things got frustrating was when we had our first trip and we packed the pack and play. We checked into our hotel, snapped it open and realized the bottom level has four holes in it on each corner. I’m guessing from the wheels? How??? The frustrating thing is you gamble when you nest ahead for a baby not knowing the actual durability of a product. Like I said, great at first.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from gracobaby.comBy Graco, Consumer Services, June 21, 2021
Thank you for your review of our product. We apologize for the experience with our product. You will be contacted shortly by our Graco Consumer Care Team.
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
1
Bassinet broke during assembly
on April 26, 2020
Posted by: Kray
from Detroit mi
Despite following the directions provided, the bassinet was extremely difficult to assemble. During assembly, one of the pieces broke rendering the bassinet unusable.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from gracobaby.comBy Graco, Consumer Service, April 28, 2020
Thank you for your feedback. We’re so sorry to hear of the trouble your having with your Travel Dome Playard and we’re happy to see how we can help! You will be contacted shortly by a member of our Consumer Care Team.
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
1
Assembly Instructions
on September 21, 2021
Posted by: JackBB
from North Carolina
We just purchased this and the Instructions/setup information is terrible.Don't throw away the box because you will need it for pictures to be able to assemble. Would of bought another brand just because of setup instructions.
No, I would not recommend this to a friend.
Response from gracobaby.comBy Graco, Consumer Services, September 22, 2021
Thank you for your review of our product. We apologize for the experience with our product. You will be contacted shortly by our Graco Consumer Care Team.
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
1
Travel dome playyard
on February 26, 2020
Posted by: Acarson
[This review was collected as part of a promotion.] This playyard does it ALL! I have another graco playyard but none compare to this one! Definitely our favorite purchase of all we have for baby!
I would recommend this to a friend!
Response from gracobaby.comBy Graco, Consumer Service, April 2, 2020
Thank you for sharing your feedback with us!
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
1
Poor website
on July 16, 2023
Posted by: Vivi444
Unjust bought this and wasn’t asked about and address email phone number or anything
Response from gracobaby.comBy Graco Consumer Care, July 17, 2023
Thank you for reaching out to Graco Consumer Care! We are sorry to hear that you've experienced an issue with the Graco Baby website. We do see that you were able to reach out to our Consumer Care team to further assist! Thank you again.
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
3
Too many loose pieces
on February 26, 2020
Posted by: Daisy11
[This review was collected as part of a promotion.] It’s a nice playpen but it’s difficult to set up. Doesn’t always snap together greatly. Can’t have both bassinet and changing table installed. I have it in my living room so it’s convenient because I don’t have to move it.
I would recommend this to a friend!
Response from gracobaby.comBy Graco, Consumer, April 2, 2020
We appreciate you sharing your experience with us! The dome, the hanging mesh bassinet and the changer are designed to be attached at the same time. A member of our Team will reach out to you shortly to see how we can help.
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
1
Horrible
on November 1, 2022
Posted by: Vanessaa
from Aurora IL
Mine didn’t even come with the instructions. It was difficult to put together
No, I would not recommend this to a friend.
Response from gracobaby.comBy Graco, Consumer Services, November 3, 2022
Thank you for your feedback! We’re so sorry to hear of the trouble you’re having with your Travel Dome LX Playard and we’re happy to see how we can help! You will be contacted shortly by a member of our Consumer Care Team.
Written by a customer while visiting gracobaby.com
Customer Rating
3
Great but don't wash the mattress pad!
on January 3, 2025
Posted by: samgad22
Length of ownership:1 year or longer
We received this PNP for our daughter in January 2022sed the bassinet a handful of times. I just washed the mattress pad per the directions for the first time in preparation for baby #2 (coming any day), and it is totally ruined. It's disappointing that Graco will not replace this because it is more than a year old when this is a defect in the design because EVERYONE is complaining about this.
Response from gracobaby.comBy Customer Care, January 7, 2025
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience you have experienced. We see that you were able to get in touch with our Team for assistance under warranty. Please reach back out to us, if there is anything else we can help with! Graco Team
Written by a customer while visiting gracobaby.com