Customer Reviews for Hydroflask - 24 fl. oz. BPA Free Insulated Bottle - Aloe
Customer Rating
1
Opening way too small and straw flips closed while drinking
on June 20, 2023
Posted by: Michelle G.
Opening on this one is way too small. Can’t fit ice. But the biggest problem is the stray folds a bit while drinking which makes air come through the straw. It’s beautiful, but not very functional. Sad to say I was disappointed with it.
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, June 21, 2023
We apologize for the issue you are having. We'd be happy to replace your cap for you under our Lifetime Warranty. Please fill out a warranty claim via our website: www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen. Once you’ve submitted your warranty, you will receive a response within 2-3 business days.
I like it but don't love it. It is hard to get ice into it and it doesn't stay as cold as other ones I have purchased. Spent A lot of money on 4 items.
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, June 21, 2023
We apologize for the issue you are having. Our Lifetime Warranty covers manufacturing defects. For more information you can visit our warranty page: www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen.
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, June 16, 2023
We apologize for the issue you are having. Our Lifetime Warranty covers manufacturing defects. For more information you can visit our warranty page: www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen.
Water does not stay that cold. My former bottles would stay cold for days.
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, June 16, 2023
We apologize for the issue you are having. We'd be happy to replace your flask for you under our Lifetime Warranty. Please fill out a warranty claim via our website: www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen. Once you’ve submitted your warranty, you will receive a response within 2-3 business days.
I was looking for the right size to carry on my many travel locations. The 40 oz and 32 oz were too heavy and large to hold. The 18 oz too small. The 24 oz is enough for my day walks and the size of the 24oz is perfect to hold in my hands and easy to carry. Oh the Oat color was unique to have. I love it!
I love this brand and have purchased for many years. I have different sizes and colors. This one is very convenient and true leak proof. The color is beautiful!
I love the size and color of this bottle! The straw always fold back in when I sip out of it, it doesn’t lock in place when opened. Keeps drinks cold forever!