Customer Reviews for Hydroflask - 32 fl. oz. BPA Free Insulated Bottle - Reef
Customer Rating
1
They haven’t send my order,
on May 5, 2023
Posted by: Andres P.
They haven’t send my order, after 20 days , very bad service
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, May 8, 2023
We apologize for the issue you are having. Please contact Customer Service at https://www.hydroflask.com/contact-us to discuss this further (Mon-Fri 8am-8pm ET).
I love my Hydro Flasks, but this one doesn't seem to keep the ice as long as others have.
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, May 4, 2023
We apologize for the issue you are having. Our Lifetime Warranty covers manufacturing defects. For more information you can visit our warranty page: : www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen.
I have only used it two times with hot drinks, hand washed each time… And it is already developing hot spots on the outside!
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, May 4, 2023
We apologize for the issue you are having. We'd be happy to replace your flask for you under our Lifetime Warranty. Please fill out a warranty claim via our website: www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen. Once you’ve submitted your warranty, you will receive a response within 2-3 business days.
The flask didn’t seem to keep water cold. So I filled it with ice one night and went to bed. It was completely melted by morning. My old flask didn’t do that.
Response from hydroflask.comBy Alex Brynou, May 4, 2023
We apologize for the issue you are having. We'd be happy to replace your flask for you under our Lifetime Warranty. Please fill out a warranty claim via our website: www.hydroflask.com and choose Warranty at the bottom of the screen. Once you’ve submitted your warranty, you will receive a response within 2-3 business days.